bilik kosong suma balik mengundi

Malam ni sunyi pekat... mana tak nya semua balik rumah nak mengundi... tinggallah aku dan beberapa orang sahabat yang tidak mengundi :P belum cukup umur lg 21... ngee sememangnya tidak ada benda yang best boleh dibuat di sini..... cuma boleh layan game saja... baru lepas download game Restaurant Empire 2... The cave pun xhabis solve lagi...

minta maaf, saya dan game tak dapat dipisahkan  :"(

Terdetik di hati tadi untuk jadi baik macam kawan2 lain... yg soleh dan solehah.... yang mempunyai nur di wajah... tenang walau apa jua keadaan.... timbul perasaan malu pada orang lain kalau diorang tau kejahatan yang pernah aku lakukan,, namun aku tidak terfikir tentang maluku pada Allah :"( Oh Allah berikan aku hidayah lagi.... Memang aku insan yang tidak ada pendirian..... :"( huk huk....


Ingin sekali aku mencontohi Nabi Muhammad. Apabila dianiaya, beliau tetap sabar :"(



No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kritikan membina :')